nog iets vergeten - Reisverslag uit Brasschaat, België van Lindsay Van Bouwel - WaarBenJij.nu nog iets vergeten - Reisverslag uit Brasschaat, België van Lindsay Van Bouwel - WaarBenJij.nu

nog iets vergeten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

10 Januari 2008 | België, Brasschaat

Ben ook wel blij om terug thuis te zijn. want je familie heb je toch wel nodig. maar heb nu ook een Ghanese familie en die missen we ook. maar toch was wel wennen om iedereen zo terug te zien. was wel vlug voorbij hoor het terug wennen aan de personen. aan het terug in België zijn da eeft toch wel ff geduurd.

Thomas heeft me 2 weken geleden zaterdag meegenomen naar de zee. een dagje uitwaaien en rustig met z'n tweetjes zijn. deed wel deugd om zo met z'n tweetjes te gaan wandelen op het strand. dan zijn we savonds iets gaan eten en toen wou Thomas perse terug naar het strand. ik dacht in mezelf waarom nu want het is ijskoud buiten zeker voor mij die zalig warm ghanese temperaturen gewoon is. dus oké ij wou dus nog op het strand gaan wandele. dus wij naar het strand. we lage der plat van het lachen zoals gewoonlijk. koud koud koud. en dan opeens was Thomas doodserieus ik moest even stoppen met wandelen. en hij begon te vertellen hoe hard hij mij gemist had toen ik in ghana was en plots ging hij op 1 knie zitten. ja daar kwamen ook al tranen. hij haalde een doosje uit zijn zak en daar kwam de vraag.

dus nu wij zijn verloofd!!!!

alé groetjes iedereen
dikke kussen
Lindsay

  • 10 Januari 2008 - 20:27

    Lindsay:

    nog eens een dikke proficiat van ons !!!!
    tante an , cindy en tatjana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2008

nog iets vergeten

10 Januari 2008

terug thuis

23 November 2007

afrika avontuur bijna voorbij

14 November 2007

nog een langverwacht verslag

14 November 2007

langverwacht verslag
Lindsay

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2098
Totaal aantal bezoekers 11619

Voorgaande reizen:

24 September 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: