Bijna zover - Reisverslag uit Brasschaat, België van Lindsay Van Bouwel - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Brasschaat, België van Lindsay Van Bouwel - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

14 September 2007 | België, Brasschaat

Het is bijna zover. Maandag 24 september zit ik op het vliegtuig richting Ghana.
Wat begon als een grapje hé (schatje;)!)is nu werkelijkheid aan het worden. Ik zie er echt naar uit om te gaan. Maar soms overvalt de angst voor het onbekende me opeens. Wat ga ik daar allemaal meemaken? Maar als ik dan nadenk wat ik voor die mensen daar kan betekenen is die angst helemaal verdwenen.
Het volgende verslag zullen jullie kunnen lezen wanneer ik in Ghana zelf ben. groetjes van een toch wel zenuwachtige Lindsay

De emoties spelen me soms al wel parten hoor. Zover van iedereen enzo... heb al wel een aantal traantjes gelaten zene...

  • 14 September 2007 - 17:21

    Eline :

    Haaaai die Lindsay!

    Effe testen of dat hier wel marcheert he!
    Al gepakt en gezakt?
    Het begint nu echt wel te korten, tis bijna zover!
    Ook wij zijn benieuwd hoor!

    Tot later! xx eline

  • 14 September 2007 - 20:16

    Tineke:

    hey,

    ik kan je ook meedelen dat ik vorig jaar het ook zeer moeilijk had om te vertrekken. Er zijn vele traantjes gevloeid.

    Maar de ervaring die je daar op doet en het plezier dat je aan die mensen en kinderen geeft weegt er echt niet tegen op. Je gaat de tijd van je leven hebben en je bent terug voor je het zelf wilt.

    Amuseer je daar en ik zal zeker je verslagen lezen.

  • 14 September 2007 - 21:10

    Liesbeth:

    hoi lindsay,

    via deze: een super goede reis gewenst en een leerrijke ervaring in Ghana.

    XXX Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2008

nog iets vergeten

10 Januari 2008

terug thuis

23 November 2007

afrika avontuur bijna voorbij

14 November 2007

nog een langverwacht verslag

14 November 2007

langverwacht verslag
Lindsay

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 11658

Voorgaande reizen:

24 September 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: